Fredagar är glada dagar

Idag känns det som en bra dag, det har mest bara hänt trevliga saker idag, så här är några bra saker som har hänt idag:
  1. Dagen började med GeMu prov, vilket egentligen inte känns bra, men jag lyckades sätta ackord till hela låten vi hade prov på så jag tror det gick bra
  2. På pianolektionen spelade jag och läraren fyrhändigt piano och det var mycket mer avslappnad stämmning än vanligt
  3. Vi som hade varit guider åt niorna fick tårta och den var supergod. Det var också en utlottning med priser och jag vann två biobiljetter!!
  4. På ljudtekniken har det tidigare gått jättedåligt, så idag bestämde jag mig för att börja om helt på en ny låt och den blev klar!! Jippi det var inte lika mycket tekniskt krångel som det alltid brukar vara
  5. Jag gick förbi Bikbok på stan och såg då att dom sålde linnen för 29 kr så då köpte jag mig ett lila. mycket prisvärt tycker jag!
  6. Inne på Bikbok hade en tjej tappat sitt bankkort och jag hittade det åt henne
  7. Nu ikväll ska jag iväg på en fredagsmyskväll hos Alice och dresscoden är myskläder så det kommer bli riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0