Saker som bara jag visste

Visste ni:

att jag vill - bli en ordningssam människa

att jag har - alldeles för mycket som jag vill göra för att hinna med

att min senaste kyss - var egentligen inte alls länge sen, men ändå allldeles för långt borta
att jag lyssnar mycket på - känslosam pianomusik
att jag funderar på - hur framtiden ser ut
att jag pratar – ibland lite för fort
att jag inte gillar – när jag hamnar i klämda situationer, då jag måste prioritera bort något jag egentligen vill ha kvar
att min första riktiga kyss – var hemsk, konstig och kall
att jag avskyr när folk snackar - men inte gör nåt
att kärlek är – något väldigt fint, något jag är lycklig över att ha
att jag gillar – att vara vaken på fel tid, och att ha dom där fina samtalen
att jag är förälskad i – Johan Martin Andreas Mattsson
att jag alltid kommer att vara en drömmare
att sist jag grät var – inte alls länge sen
att min mobiltelefon är – ett ställe där det finns många minnen
att när jag vaknar på morgonen –  så vill jag bara somna om och fortsätta drömma i min egna lilla värld
att innan jag går och lägger mig – så känner jag mig ensam och min lilla säng känns så stor
att igår hade jag – en otroligt tidig morgon, men det var det värt
att idag har jag - haft en lite flummig dag i skolan
att i kväll ska jag – försöka vara en duktig människa och plugga lite grann
att i morgon kommer jag –  ha slutprov i sång
att jag just nu tänker på - varför jag inte får göra massa roliga saker istället för att måsta plugga lite för mycket
att jag hoppas – att livets jobbiga del blir mindre stressig
att jag verkligen vill - att allting ska vara fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0