Under 2011 ska jag......


Nu såhär sista dagen innan terminen drar igång igen kom jag att tänka på att det är så mycket jag vill hinna med under året 2011. Jag vill inte se det som nyårslöften, mera som saker jag vill ska hända.
Jag vill:
  • bli lite effektivare och göra saker mer på en gång, istället för att skjuta upp det jag egentligen borde göra
  • skaffa ett litet extrajobb innan sommaren
  • ta körkort innan sommaren, så det är kanske dags att börja på bilskola snart
  • bo i ett gårdshus
  • resa någonstans. Det behöver inte vara så långt, inom Sverige blir fint

Kommentarer
Postat av: josefin

fin bild hörru! och jag tycker det där lät som väldigt bra saker att göra. en liten resa är ju nästan planerad, umeå weekend! tycker det låter hur kalas som helst! =)

2011-01-11 @ 23:44:11
URL: http://singinglalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0