Att kryssa av saker på listan

Det känns lite grann som att jag har varit aktiv och hunnit med saker idag, eller så är det bara inbillning.
Jag har iaf hunnit med detta:
  • Skrivit klart min del av grupparbetet på historian
  • Bytt fiolen till en normalstor fiol (ett plus är att väskan ändå blev mindre, tummen upp!)
  • Nästan hunnit klar all matte som ska vara klar innan fredag
  • Pluggfikat på Schmäck med tre bra vänner!!
  • Gjort i ordning både lunch och middagsmatlådor tills imorn
  • Bakat chokladbollar
  • Skrivit ett halvbra personligt brev och skickat in
Nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt att se lite serier!

Kommentarer
Postat av: alice

HÄRLIGT JOBBAT ANNA!!

2011-03-02 @ 06:45:22
URL: http://engladflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0